افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 21 June , 2026
5

۱۸ شعبه بانک در تبریز برچسب «بدمصرف» خوردند

  • کد خبر : 11085
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۷:۲۵
۱۸ شعبه بانک در تبریز برچسب «بدمصرف» خوردند
مدیر دفتر مدیریت مصرف برق تبریز، گفت: ۱۸ شعبه به دلیل رعایت نکردن الگوهای بهینه مصرف، برچسب «بدمصرف» دریافت کردند.

به گزارش گروه استانی جید آذربایجان شرقی، سید ابراهیم فکاری، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و پایش میزان استفاده بهینه از انرژی، نزدیک به ۷۰ شعبه بانک در نقاط مختلف تحت پوشش برق تبریز در ساعات غیراداری مورد بررسی قرار گرفتند.

وی گفت: در این پایش‌ها، عملکرد شعب در زمینه رعایت خاموشی تجهیزات غیرضروری، مدیریت سیستم‌های سرمایشی و رعایت دستورالعمل‌های مصرف برق ارزیابی شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق تبریز گفت: بر اساس نتایج به‌دست‌آمده، ۱۸ شعبه به دلیل بدمصرفی و بی‌توجهی به دستورالعمل‌ها، مشمول دریافت برچسب هشدار«بدمصرف» شدند.

فکاری تأکید کرد: این اقدامات با هدف کاهش بار شبکه در ساعات اوج مصرف و ارتقای فرهنگ صرفه‌جویی ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: بر اساس دستور معاون دادستان، به مشترکان بدمصرف ابتدا اخطار و برچسب هشدار داده می‌شود. در صورت بی‌توجهی و ادامه روند مصرف ناصحیح، برق این اماکن قطع خواهد شد و تنها پس از اخذ تعهد رسمی، مجدداً وصل می‌شود.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق تبریز، خاطرنشان کرد: هدف از این طرح اصلاح الگوی مصرف برق، حفظ پایداری شبکه و عبور کم‌ عارضه از پیک بار تابستان است.

لینک کوتاه : https://jayed.ir/?p=11085

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.