معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجانشرقی گفت: پروژه 19 ساله سد «قیزقلعهسی » طی روزهای آینده( تا پایان امسال) با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان به بهرهبرداری میرسد.