به گزارش جید به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل «پرداخت هدیه به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استانها ابلاغ کرد.
در این دستورالعمل آمده است: به مناسبت زادروز فرخنده مولی الموحدین و صاحب علم الیقین حضرت امیرالمومنین علی (ع) و در راستای تجلیل از مقام شامخ پدر که مفهوم والا و مقدس آن در عالی ترین و باشکوهترین ترجمان در این میلاد آسمانی متجلی شده است، مقرر شد هدیه ای به مبلغ 7 میلیون ریال به کارکنان مرد در دانشگاه آزاد اسلامی (اعم از کارکنان رسمی، قراردادی و ساعتی تمام وقت دارای مجوز از سازمان مرکزی) و اعضای هیأت علمی تمام وقت پرداخت شود.
