افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 21 June , 2026
10

«خانه ما» به سنندج رسید/ پخش فصل سیزدهم از شبکه دو

  • کد خبر : 8107
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
«خانه ما» به سنندج رسید/ پخش فصل سیزدهم از شبکه دو
فصل سیزدهم مستند مسابقه «خانه ما» از جمعه ۶ مهر ماه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر جید، مستند مسابقه «خانه ما» به تهیه‎‌کنندگی احمد شفیعی و کارگردانی محمد رحیمی و امیر اطهر سهیلی به فصل سیزدهم رسید.

این برنامه که در هر فصل به یکی از شهرهای ایران سفر می‌کند، در فصل‌های قبل به شهرهای بوشهر، قم، قزوین، مشهد، رشت، تبریز و شیراز سفر کرده و در فصل جدید مهمان مردم خون‌گرم خطه کردستان شده است.

در فصل سیزدهم «خانه ما» سه خانواده از شهر سنندج در یک بازه زمانی یک ماهه و در چهارچوب مبلغی مشخص به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

این مسابقه تلویزیونی هفتگی از ۶ مهرماه جمعه‌ها ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت و شنبه هفته بعد ساعت ۱۴ بازپخش می‌شود.

«خانه ما» یک مستند – مسابقه یا «رئالیتی‌شو» خانوادگی با محوریت سبک زندگی، مدیریت هزینه‌ها و ایجاد و حفظ نشاط خانوادگی است.

«خانه ما» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در استودیو نوبین تهیه و تولید شده است.

لینک کوتاه : https://jayed.ir/?p=8107

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.