نمایش «آ شیخ محمد»، به نویسندگی نادر ساعیور و به کارگردانی علی مجید پور همزمان با سالروز صدور فرمان مشروطیت در سالن اصلی تئاتر شهر تبریز دوباره به روی صحنه رفت.
– نمایش «آ شیخ محمد» به روی صحنه رفت
نمایش «آ شیخ محمد»، به نویسندگی نادر ساعیور و به کارگردانی علی مجید پور همزمان با سالروز صدور فرمان مشروطیت در سالن اصلی تئاتر شهر تبریز دوباره به روی صحنه رفت.
لینک کوتاه : https://jayed.ir/?p=7747
